مدیریت امورپردیس های استان مازندران

اعلام نتایج داوری و لیست مقالات پذیرفته در همایش استانی ( معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی)

نتایج نهائی داوری آثار ارسالی به دبیرخانه همایش استانی « معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی» در 5 محور اعلام شد.

نتایج نهائی داوری آثار ارسالی به دبیرخانه همایش استانی « معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی» در 5 محور اعلام شد.

بیش از 75 اثر به دبیرخانه ارسال گردیدو در پایان آثار برگزیده در محورهای مقاله نویسی، تجارب برتر، روایت پژوهی، درس پژوهی و اقدام پژوهی به شرح ذیل اعلام شدند.

مقالات برتر اولین همایش استانی معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی

دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بهمن 1400

ردیف

نام

نام خانوادگی

عنوان مقاله

پردیس

1

مرتضی

حیدری

تحلیل عوامل مؤثر بر آموزش آنلاین در مدارس متوسطه دوم؛ با تکنیک SWOT و ماتریس QSPM

واحد دانشگاهی شهدای مکه تهران

2

حیدر

بریسمی

روش ها و ابزارهای آموزش مجاری کارآمد، با تاکیدی بر آموزش مجازی شیمی

پردیس علامه طباطبایی اردبیل

3

سیده زینت

هادیان

تجارب زیسته معلمان در کاربست فناوری در باب فرصت ها، چالش‌ها و راهکارهای تربیت رسمی در زیست بوم آموزش مجازی

پردیس صدیقه طاهره مازندران (خواهران)

4

زهرا

احمدی

تبیین سبک های رفتاری خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان

پردیس بنت الهدی صدر قزوین

 

 

 

 

روایت پژوهی برتر اولین همایش استانی معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی

دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بهمن 1400

ردیف

نام

نام خانوادگی

عنوان اثر

پردیس

1

فاطمه

کشوری

اختلال یادگیری درس املا

 

اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس

 

 

 

 

 

مقالات اقدام پژوهی برتر اولین همایش استانی معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی

دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بهمن 1400

 

ردیف

نام

نام خانوادگی

عنوان مقاله

پردیس

 

1

مریم

امیدیان سوادکوهی

چگونه توانستیم با افزایش مشارکت نجمن اولیا و مربیان و تعامل با والدین شرکت دانش آموزان در کلاس های مجازی را افزایش دهیم؟

مازندران- اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری- دبستان علیم

 

2

زهرا

احمدپورترکی

چگونه توانستیم با آموزش نگارش خلاق، کارکرد اجرایی فراگیران را در مدیریت زمان و خودنظارتی ارتقا دهیم؟

بابل- دبستان شاهد پسران

 

3

سلیله

احمدپورترکی

چگونه توانستیم با کلاس مجازی شاد و فعال، انگیزه و مشارکت دانش آموزان را بهبود ببخشیم.

بابل- دبستان فروغ دانش(دخترانه)

 

4

احسان

غلامی متکی

اقدام پژوهی ریاضی دبستان با موضوع " چگونه عملکرد دانش آموزانم را در الگویابی و تقارن پایه اوّل ابتدایی، از طریق بازی های خلّاق افزایش دادم؟"

مازندران- مرکز شهید رجائی بابل

 

5

سمیه

اسحق پور

چگونه توانستم با روش تدریس معکوس در فضای مجازی، اختلال یادگیری دانش آموزان پایه پنجم در درس ریاضی را بهبود ببخشم . (پایه پنجم مدارس دخترانه شهرستان نوشهر،مورد مطالعه دبستان دخترانه راه نو)

مازندران-نوشهر-دبستان 22 بهمن(دخترانه)

 

6

پروانه

شهابی مقدم

چگونه توانستم الگوهای عددی و هندسی ریاضی 2 تا از دانش آموزانم را در پایه اول ابتدایی، با روش بازی و تولید محتوای الکترونیکی در فضای مجازی بهبود بخشم؟

مازندران- قائمشهر -دبستان 22 بهمن(دخترانه)

 

تجارب برتر اولین همایش استانی معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی

دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بهمن 1400

ردیف

نام

نام خانوادگی

عنوان مقاله

پردیس

1

پری سیما

حسین زاده

تجربه برتر:استفاده از بازی های انلاین در پرسش و پاسخ ها و تکالیف

مازندران- نوشهرمدرسه توس حسن آباد

2

افسون

آقائی

تجربه استفاده از روش های مؤثر در آموزش غیرحضوری دروس عملی، برای ایجاد آزمایشگاه مجازی و بازی های درسی

مازندران-بابلسر - دبستان هوشمند پسرانه پیشتازان آموزش

3

فاطمه

عزیزی

آموزش ضرب کسر در  عدد صحیح و ضرب عدد صحیح در کسر  با محوریت مهارت در مسئله نویسی (کلاس مجازی )

مازندران- رامسر ، روستای طالش محله فتوک  دبستان حاجیه آمنه درایه

4

زینب هدی

تقی زاده

ایجاد جذابیت در درس ریاضی

مازندران-بابلسر - دبستان هوشمند پسرانه پیشتازان آموزش

                   
 

 

 

درس پژوهی برتر اولین همایش استانی معلم و فناوری های آموزشی؛ تجارب زیسته در زیست بوم آموزش مجازی

دانشگاه فرهنگیان استان مازندران بهمن 1400

ردیف

نام

نام خانوادگی

عنوان مقاله

پردیس

1

زهره السادات

امینی

بهبود یادگیری تقسیم اعداد دو رقمی بر دو رقمی درس ریاضی

ساری، آموزش و پرورش ناحیه 2 دبستان هوشمند پسرانه علیم