در پردیس حضرت صدیقه طاهره (س) ساری برگزار شد:
سومین جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان مازندران در سال 1397
|
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان مازندران؛ سومین جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان مازندران در سال 1397 با تلاوتی چند از کلامالله مجید در پردیس حضرت صدیقه طاهره (س) ساری آغاز گردید. در ابتدای جلسه، آقای دکتر کسائیان، سرپرست محترم مدیریت امور پردیسهای استان و رئیس شورا، با خوشامدگویی به اعضا و سپاس از حضور ایشان، درخصوص امورات جاری دانشگاه مطالبی را بیان نمودند. وجود همصدایی در موضوعات مختلف، عدم تفویض اختیار وظایف مدیران گروه به اشخاص دیگر، کسب آمادگی همه جانبه برای آغاز سال تحصیلی، از موارد مهمی بوده که به آن اشاره داشتند. ایشان با توجه به کاهش تعداد دانشجوی پیشبینی شده در سال تحصیلی جاری، خواستار بازنگری در برنامهریزی درسی و تشکیل کلاسها در سطح همه پردیسها و مراکز آموزشی در اسرع وقت شدند. دستور اول جلسه، پیگیری وضعیت اجرای مصوبات جلسات قبلی شورا با «9» مصوبه بوده که با ارائه گزارشات مجریان و متولیان اصلی، تعداد «5» مصوبه بطور کامل و در تاریخهای تعیین شده به اجرا درآمد و با توجه به فرصت باقیمانده، «4» مصوبه دیگر نیز، در حال انجام بوده و بر اساس بررسیهای انجام شده و ارائه گزارش مدیران محترم، پیشرفت خوبی هم داشته و نظارت و پیگیریهای لازم در این خصوص انجام میپذیرد. دستور دوم جلسه، ارائه گزارش بررسی و تحلیل نقاط ضعف و قوت احصا شده از نتایج ارزیابی درونی گروههای آموزشی بوده که آقای ولدی، معاون محترم توسعه منابع استان و آقای دکتر دوستدار، معاون محترم آموزشی استان گزارش خود را ارائه نمودند. در ادامه آقای کرامتی دبیر شورا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای همه مدیران، کارشناسان و رابطان حوزه نظارت و ارزیابی در جهت مساعدت و همکاری لازم در انجام فرایندهای متعدد، چندین گزارش ارزیابی کیفیت عملکرد در موضوعات مختلف را به شرح ذیل تشریح نمودند و اعضای محترم شورا در ادامه به بحث و تبادل نظر پرداختند :
|
|
در ادامه جلسه، اعضا به بحث و گفتگو در مورد مسائل مختلف پرداختند که عمدهترین آنها عبارت بودند از : 1) بررسی وضعیت آمادگی پردیسها و واحدهای دانشگاهی برای آغاز سال تحصیلی جدید 2) چگونگی ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران استان، پردیسها و مراکز 3) هماهنگی و همصدایی حوزههای مختلف در پاسخگویی و ارائه اطلاعات 4) تدوین سازوکار مناسب جهت جلوگیری از پخش اطلاعات و جزئیات نتایج ارزیابی عملکرد استادان 5) فعالسازی گروههای آموزشی در امورات مختلف آموزشی و دانشجویی و ... |