مدیریت امورپردیس های استان مازندران

در پردیس حضرت صدیقه طاهره (س) ساری برگزار شد:
سومین جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان مازندران در سال 1397

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان مازندران؛ سومین جلسه شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان مازندران در سال 1397 با تلاوتی چند از کلام­الله مجید در پردیس حضرت صدیقه طاهره (س) ساری آغاز گردید. در ابتدای جلسه، آقای دکتر کسائیان، سرپرست محترم مدیریت امور پردیس­های استان و رئیس شورا، با خوشامدگویی به اعضا و سپاس از حضور ایشان، درخصوص امورات جاری دانشگاه مطالبی را بیان نمودند. وجود هم­صدایی در موضوعات مختلف، عدم تفویض اختیار وظایف مدیران گروه به اشخاص دیگر، کسب آمادگی همه جانبه برای آغاز سال تحصیلی، از موارد مهمی بوده که به آن اشاره داشتند. ایشان با توجه به کاهش تعداد دانشجوی پیش­بینی شده در سال تحصیلی جاری، خواستار بازنگری در برنامه­ریزی درسی و تشکیل کلاس­ها در سطح همه پردیس­ها و مراکز آموزشی در اسرع وقت شدند.

 دستور اول جلسه، پیگیری وضعیت اجرای مصوبات جلسات قبلی شورا با «9» مصوبه بوده که با ارائه گزارشات مجریان و متولیان اصلی، تعداد «5» مصوبه بطور کامل و در تاریخ­های تعیین شده به اجرا درآمد و با توجه به فرصت باقی­مانده، «4» مصوبه دیگر نیز، در حال انجام بوده و بر اساس بررسی­های انجام شده و ارائه گزارش مدیران محترم، پیشرفت خوبی هم داشته و نظارت و پیگیری­های لازم در این خصوص انجام می­پذیرد.

دستور دوم جلسه، ارائه گزارش بررسی و تحلیل نقاط ضعف و قوت احصا شده از نتایج ارزیابی درونی گروه­های آموزشی بوده که آقای ولدی، معاون محترم توسعه منابع استان و آقای دکتر دوستدار، معاون محترم آموزشی استان گزارش خود را ارائه نمودند. در ادامه آقای کرامتی دبیر شورا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش­های همه مدیران، کارشناسان و رابطان حوزه نظارت و ارزیابی در جهت مساعدت و همکاری لازم در انجام فرایندهای متعدد، چندین گزارش ارزیابی کیفیت عملکرد در موضوعات مختلف را به شرح ذیل تشریح نمودند و اعضای محترم شورا در ادامه­ به بحث و تبادل نظر پرداختند :

  • گزارش نتایج ارزیابی کیفیت عملکرد ماموران محترم آموزشی در سال تحصیلی 97 – 96
  • گزارش نتایج ارزیابی برگزاری مصاحبه داوطلبان ماده 28 اساسنامه دانشگاه
  • گزارش نتایج ارزیابی برگزاری مصاحبه داوطلبان جدیدالورود (دانشجو­معلمان کارشناسی پیوسته) 
  • گزارش نتایج ارزیابی کیفیت برگزاری سومین مراسم دانش­آموختگی دانشجویان ورودی سال 1393
  • تبیین فرایند ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان در دوره 97 – 96

در ادامه جلسه، اعضا به بحث و گفتگو در مورد مسائل مختلف پرداختند که عمده­ترین آنها عبارت بودند از :

1) بررسی وضعیت آمادگی پردیس­ها و واحدهای دانشگاهی برای آغاز سال تحصیلی جدید 2) چگونگی ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران استان، پردیس­ها و مراکز  3) هماهنگی و هم­صدایی حوزه­های مختلف در پاسخگویی و ارائه اطلاعات  4) تدوین ساز­و­کار مناسب جهت جلوگیری از پخش اطلاعات و جزئیات نتایج ارزیابی عملکرد استادان  5) فعال­سازی گروه­های آموزشی در امورات مختلف آموزشی و دانشجویی  و ...